tirsdag den 22. januar 2008

Næsten live fra Grosbois

Klokken er 13.30 . – jeg sidder i bilen ude på det store træningscenter Grosbois –
en halv times kørsel fra Vincennes.
Om lidt skal Magnus Ladegaard teste Keep On Flying i arbejde.
Mens jeg tog bilen for at køre op til den store træningsbane på 1500 meter, så kørte Magnus Ladegaard og staldpige Marie Ullerup Hansen ud på de store træningsveje, der slynger sig igennem det imponerende træningsanlæg.

Forinden var vi henne for at spise frokost i det store marketenderi – 5 Euro for en tre retters menu med en vand til – det er vist ikke for dyrt.

Vejret er forårsagtigt – da solen var fremme ved middagstid sagde termometret i bilen 12 grader – nu er det overskyet og veksler mellem 11 og 12 grader.

Magnus er en travl mand – hvad jeg ikke har formået de seneste dage -. nemlig at komme i telefonisk kontakt med ham ser ud til at lykkes for alle andre.

Nå – men de ville også sætte heste i træning – tre nye blev det til imens vi sad og spiste!

Nu tør jeg ikke tage den igen, hvis den ringer -. Jeg har ikke personale til at tage flere ind, skæmter Magnus.

Nå nu nærmer de to danske heste og kuske sig . Jeg må op med kameraet og følge dem på banen.

Ny rapport senere.

Ingen kommentarer: