søndag den 27. januar 2008

Hvor er min hest?

Efter afviklingen af 6. løb -løbet med Hamble Crown - skyndte jeg mig ned fra presserummet og ned på staldterrænnet.

Skulle høre, hvad der gik galt for Hamble Crown, da den galoperede med 1250 meters tilbage.

Ved boksen står Racing Live's Carsten Rabjerg.

- Mette kan ikke finde Hamble Crown - hun styrter rundt og leder efter den! siger han.

- Jeg fortsætter længere ned mellem staldene - her støder jeg på en fortravlet og forpustet Mette Holmer.

- Har du set Hamble Crown, spørger hun.

- Nej - det har heller ikke jeg.

 Burt Seeger kommer til.

- Vi skal have et foto af Mette, der leder efter Hamble Crown.

Men hov - hvor er Mette nu blevet af?

Over til boksen - hvad er så det.

Her står Hamble Crown og Mette og Michael er ved at tage sulkyen af.

Det viste sig, at Michael Holmer umiddelbart efter løbet havde fået hesten fra Franck Nivard - uden storesøsters viden!

Selv om starten endte i galop, så er humøret ikke ødelagt.

- Nivard var meget tilfreds med Hamble Crown, men han blev simpelthen kørt ned - vistnok af Kolgjini, siger Michael.

Snart går turen tilbage til Danmark for Hamble Crown igen - men om 10 dage er der et godt løb på Vincennes - og så er det tilbage til Paris.


Ingen kommentarer: